Sunday, June 17, 2012

Skirt time!

I always try to wear skirts and dresses as often as I can cause it makes me feel more girly and romantic and which lady doesn't want that ;) And to be honest, my wardrobe is full of summer clothes that I don't always have the opportunity to wear. Today I was wearing a black and beige skirt from the brand H from Bubbleroom.com matched with a top from H&M, shoes from Gardenia Copenhagen, bracelet and necklace from Pilgrim and my fathers old pilot glasses, love them!

J'essaye toujours de porter des jupes et des robes aussi souvent que je le peux car cela me permet de me sentir plus féminine et romantique et quelle demoiselle ne le souhaite pas ;) Pour être honnête, ma garde-robe est pleine de tenues d'été que je n'ai pas toujours l'opportunité de mettre. Aujourd'hui j'ai choisi une jupe noire et beige de la marque H de chez Bubbleroom.com assortie avec un petit haut de chez H&M, des chaussures Gardenia Copenhague, un bracelet et un collier Pilgrim ainsi que les vieilles lunettes pilot de mon père, je les adore!
















4 comments:

  1. Your photographs are very lovely and you make a beautiful model---I love the clothing you have here, too. Nice blog!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much!! :) I'm happy that you like it! With a new camera it's so much more fun to taked photos, now I just need a lot of new clothes! ;)

      Delete
  2. Your photos are stunning and the black and beige skirt is so so lovely!

    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lauren! :) I'm glad to hear that! I will check out your blog soon! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...