Sunday, February 10, 2013

Just a few pictures from christmas eve

I've been really bad at taking pictures these last months but during the big holidays I managed to take a few. Here are some pictures of me, my brother and his girlfriend Madeleine, my darling and our baby during christmas eve spent in our parents house. This day was surely special cause our litte dalmatian ate half of the forest, became really sick and we had to make a trip to the veterinary during the evening. He really scared us but thankfully he became better after some medication and IV treatment. The little bastard. He will make us poor and grey-haired haha!

Je n'ai pas vraiment été performante en termes de prise de photos ces derniers mois, mais pendant les vacances de Noël, j'ai malgré tout pu en prendre quelques unes. Voici donc quelques clichés personnels, de mon frère et de sa copine, de mon chéri et de notre bébé pendant le réveillon chez mes parents. Une journée vraiment spéciale étant donné que notre petit dalmatien est tombé malade après avoir mangé la moitié de la forêt, nous obligeant à nous rendre en urgence chez le vétérinaire dans la soirée. Il nous a fait très peur, mais son état s'est amélioré rapidement après une prise de médicaments. Le petit idiot. Il va nous ruiner et nous faire pousser des cheveux gris haha! 









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...