Sunday, February 10, 2013

This little guy has stolen my heart

Hi everyone! Remember me?! ;)

This is just crazy, I think it's been six months since I updated my blog the last time. My excuses? Well, as I wrote in one of my last posts some really bad things happend when we were on vacation in France. Shortly after that my french studies also started. This time has been quite hard. I've been really busy and I also needed to take time for myself to get back on my feet.

At this moment a lot of things has changed and we are really close to move to France. My aim is to update my blog from now on and let you be able to follow me and my little family to our new home. My family that now has a new member. His name is Kingston and he wants to say hello! :)

Bonjour tout le monde! Vous vous souvenez de moi?! ;)

C'est complètement dément, je pense que cela fait au moins six mois que je n'ai pas été active sur mon blog. Mon excuse? Et bien comme je vous l'avais dit dans un précédent post, j'ai dû faire face à des évènements tragiques lorsque nous étions en vacances en France. Et peu après cela, mes cours de français ont débuté. J'ai été vraiment très occupée. Cette période fut difficile et j'ai eu besoin de me changer les idées et de prendre soin de moi.

Au moment où je vous parle, beaucoup de choses ont évolué et nous sommes tout proche de nous envoler pour la France. Mon but est de continuer à updater mon blog pour vous permettre de nous suivre, ma petite famille et moi, lors de notre installation. Famille qui compte maintenant un nouveau membre.Son nom est Kingston et il voudrait vous dire bonjour! :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...